RODO

FORMULARZ ZGŁOSZENIA NAPRAWY SERWISOWEJ SHERMAN, ZWROTU I WYMIANY TOWARU

Poniższy formularz służy do składania zlecenia:

a) Naprawy gwarancyjnej,

b) Naprawy nieobjętej gwarancją z powodu jej upłynięcia lub zakresu naprawy,

c) Zwrotu towaru, jeśli spełnia warunki zwrotu,

d) Wymiany towaru, jeśli spełnia warunki wymiany i dostępny jest egzemplarz na wymianę.


Formularz dotyczy zwrotu i wymiany tylko w przypadku towaru zakupionego nie u dystrybutora, a bezpośrednio w firmie Tecweld. W przypadku takiego zgłoszenia, klient jest zobowiązany opłacić powiązane koszty dostawy lub dostarczyć towar we własnym zakresie.
Po uzupełnieniu formularza, na podany przez Państwa adres zostanie zlecony odbiór towaru przez kuriera, który go dostarczy do siedziby firmy Tecweld. Po uzupełnieniu formularza, istnieje także możliwość dostarczenia towaru osobiście lub wysłania swoim kurierem na adres:


Tecweld

ul. Krzyżowa 1G

41-909 Bytom

tel. (32) 386-94-28

    1. INFORMACJE O TOWARZE – UZUPEŁNIJ, ABY ZOBACZYĆ RESZTĘ FORMULARZA






    * pola oznaczone czerwoną gwiazdką muszą być
    uzupełnione.

    2. POWÓD ZGŁOSZENIA


    3. Najczęstsze powody zgłoszeń - sprawdź, zanim wypełnisz
    formularz:

    • a) Instalację oraz podłączenie elektryczne wtyczki zasilania 230
      lub
      400V,

    • b) Bezpieczniki w urządzeniu oraz zasilaniu,

    • c) Jakość gazu roboczego, jego ciśnienie i przepływ. Jakość
      używanych materiałów (drut, elektroda TIG itp.),

    • d) Ustawienie przełączników i pokręteł na panelu
      sterowniczym,

    • e) Właściwy dobór parametrów pracy,

    • f) Czystość filtrów, ich kompletność i jakość,

    • g) Stopień zużycia elementów roboczych i eksploatacyjnych,

    • h) Właściwy montaż i kolejność montażu części w uchwytach
      plazmowych: dysza, elektroda, pierścień zawirowujący, tulejka
      ochronna,

    • j) Styk elektryczny i mechanicznych części ruchowych typu złącza
      elektryczne i sterownicze w uchwycie,

    • k) Obecność zabrudzeń wewnątrz – przeczyścić sprężonym
      powietrzem.

    4. DANE KONTAKTOWE
























    5. ZAŁĄCZNIKI

    Zachęcamy do przesłania skanu faktury lub paragonu (wymagane do
    naprawy gwarancyjnej) oraz pozostałej dokumentacji w formie
    elektronicznej. Dozwolone jest załączenie maksymalnie 3 plików o
    rozszerzeniu .jpg (maksymalny rozmiar 20MB), png (maksymalny rozmiar
    20MB, .doc Brak danych odnośnie rozmiaru pliku), .docx (maksymalny
    rozmiar 5MB), lub .pdf (maksymalny rozmiar 5MB). Pliki .jpg i .png
    przekraczające maksymalny rozmiar zostaną automatycznie zeskalowane
    do mniejszej rozdzielczości.


    Maksymalny rozmiar pliku: 10 MB. Dozwolone formaty: PDF, JPG, ZIP,
    RAR.

    6. POWÓD ZGŁOSZENIA

    Prosimy o szczegółowy opis, co dokładnie nie działa. Im
    dokładniejszy, tym szybciej i skuteczniej będzie można
    przeprowadzić naprawę. Niepełny opis lub jego brak uniemożliwi
    naprawę. Usterki nieopisane, które nie są łatwo widoczne nie
    będą naprawiane.

    Wysyłany towar powinien być odpowiednio zabezpieczony na czas
    transportu. Niewłaściwe pakowanie i zabezpieczenie towaru może
    skutkować uszkodzeniem w transporcie, za co Tecweld nie ponosi
    odpowiedzialności. W przypadku urządzenia MIG należy wyciągnąć ze
    środka szpulę z drutem. Towar spakowany na półpalecie i palecie musi
    być unieruchomiony. Towar należy skompletować w przewody i uchwyty
    robocze. Powinny one zostać odłączone na czas transportu i
    odpowiednio zabezpieczone. Do towaru należy dołączyć kartę
    gwarancyjną oraz kopię dowodu zakupu (paragonu lub faktury).
    Gwarancja nie zostanie uznana bez dowodu zakupu.

    7. INFORMACJE DOTYCZĄCE NAPRAWY NIEOBJĘTEJ GWARANCJĄ – ODPŁATNEJ:

    Proszę zapoznać się z poniższymi informacjami przed zleceniem
    naprawy odpłatnej:

    • a) W przypadku zgłoszenia sprzętu do naprawy odpłatnej, proszę w
      opisie podać informacje jak w punkcie 4. Tj.: objaw uszkodzenia,
      opis usterki i oczekiwania dotyczące usunięcia usterki.

    • b) Klient zlecając naprawę nieobjętą gwarancją – odpłatną,
      zobowiązany jest do zastosowania się do zaleceń zawartych w pkt.
      1, 4, 5, 7, 8.

    • c) Zlecenie naprawy urządzenia wiąże się z opłatą wstępną
      dotyczącą przeglądu i wyceny kosztu naprawy przez pracownika
      serwisu Tecweld w wysokości 150 zł netto (184,50 zł brutto).
      Jeśli klient nie wyrazi zgody na naprawę urządzenia, po
      uiszczeniu opłaty może odebrać urządzenie z firmy Tecweld na
      własny koszt.

    • d) Cena roboczogodziny pracownika serwisu wynosi 90 zł netto. Na
      tej podstawie liczona będzie robocizna naprawy wyrobu. Minimalny
      koszt naprawy lub przeglądu wyrobu wynosi 75 zł netto.

    • e) Tecweld udziela 3-miesięcznej gwarancji na zakres dokonanej
      naprawy oraz wymienione części. Uszkodzenie innej części podczas
      trwania okresu gwarancyjnego nie skutkuje uznaniem reklamacji
      naprawy.

    • f) Wymienione odpłatnie części stają się własnością klienta i są
      zwracane wraz z naprawionym urządzeniem oraz pisemnym opisem
      zakresu naprawy i wymienionymi częściami.

    • g) Płatność za wykonaną usługę regulowana jest gotówką, przy
      odbiorze lub w przypadkach stałych klientów przelewem.

    8. KOMPLETACJA I PRZYGOTOWANIE DO TRANSPORTU:

    Prosimy o zapoznanie się z poniższymi wskazówkami dotyczącymi
    przygotowania towaru do transportu:

    • a) Towar powinien być skompletowany zgodnie ze specyfikacją
      producenta, tzn. zawierać przewody połączeniowe, sterownicze,
      robocze (uchwyty) stosowane przez użytkownika w reklamowanym
      egzemplarzu.

    • b) Dodatkowe elementy, np. szpula z drutem spawalniczym MIG
      muszą być usunięte, chyba że dotyczą zgłoszenia. Wówczas muszą
      być odpowiednio zabezpieczone.

    • c) Części ruchome lub dołączane np. kółka, platformy, półki itp.
      powinny być odkręcone lub zabezpieczone w transporcie.

    UWAGA: Niekompletny towar lub niewłaściwie
    skompletowany może skutkować nieuznaniem reklamacji lub brakiem
    właściwej naprawy, co obciąża zgłaszającego.

    9. PAKOWANIE WYROBU PRZED WYSYŁKĄ:

    Proszę zapoznać się z poniższymi instrukcjami dotyczącymi
    pakowania towaru przed wysyłką:

    • a) Towar należy zapakować w oryginalne kartonowe lub drewniane
      opakowanie transportowe.

    • b) Towar należy zabezpieczyć w transporcie przed uszkodzeniem
      poprzez użycie oryginalnych wypełniaczy styropianowych typu
      styropak, narożników plastikowych lub tekturowych, lub innych
      materiałów zabezpieczających narożniki i ściany wyrobu. Części
      wystające należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem, całość zawinąć
      folią, spiąć opaskami lub taśmą.

    • c) W przypadku braku oryginalnego opakowania wyrób może być
      zapakowany w inne opakowanie spełniające powyższe zalecenia. W
      takim przypadku Tecweld nie bierze odpowiedzialności za
      uszkodzenia wyrobu w transporcie.

    • d) Wyrób zostanie odesłany do właściciela w takim samym
      opakowaniu w jakim został dostarczony. Ryzyko jego uszkodzenia w
      transporcie związane z niewłaściwym pakowaniem ciąży na
      wysyłającym.

    UWAGA: Niewłaściwe pakowanie towaru może skutkować
    jego uszkodzeniem w transporcie, za co Tecweld nie ponosi
    odpowiedzialności.

    10. ROZPATRYWANIE ZGŁOSZEŃ GWARANCYJNYCH

    Proszę zapoznać się z poniższymi zasadami dotyczącymi
    rozpatrywania zgłoszeń gwarancyjnych:

    • a) Firma Tecweld udziela gwarancji na towar zgodnie z
      obowiązującym prawem.

    • b) Maksymalny czas rozpatrzenia zgłoszenia wynosi 14 dni.

    • c) Przykładowe przyczyny zgłoszenia wymienione w pkt 1 skutkują
      odrzuceniem zgłoszenia.

    • d) Uzupełnienie formularza zgłoszenia jest podstawą procedury
      reklamacyjnej. Jego brak wstrzymuje ten proces aż do
      uzupełnienia informacji przez zgłaszającego.

    • e) Niewłaściwie lub niekompletnie wypełniony formularz może mieć
      wpływ na uznanie reklamacji, długość i skuteczność naprawy
      towaru. Błędy w jej wypełnieniu i opisanych w pkt 1 zaleceń
      bezpośrednio obciążają wysyłającego towar.

    • f) Klient zostanie poinformowany o przyczynach odrzucenia
      reklamacji telefonicznie lub pisemnie.

    • g) Zakres uznanej naprawy gwarancyjnej zostanie wpisany do Karty
      Gwarancyjnej towaru. Części wymienione stają się własnością
      Tecweld.

    • h) Uszkodzenia transportowe towaru spowodowane wadami pakowania
      (wymienione w pkt 7 i 8) obciążają wysyłającego.

    • i) Towary niekompletnie dostarczone mogą nie być rozpatrywane
      jako zgłoszenia reklamacyjne. Dostarczenie brakujących pozycji
      następuje w takiej sytuacji na koszt wysyłającego.

    • j) W przypadku nieuznania naprawy jako gwarancyjnej, klient
      powinien odebrać wyrób z firmy Tecweld na swój koszt lub zlecić
      naprawę jako nieobjętą gwarancją – odpłatną (patrz punkt
      9).

    11. TRYB DOKONANIA ZGŁOSZENIA

    Proszę zapoznać się z poniższymi informacjami dotyczącymi
    trybu dokonania zgłoszenia:

    • a) W celu dokonania zgłoszenia należy uzupełnić formularz
      zgłoszeniowy na stronie www.tecweld.pl/serwis.

    • b) Formularz może być uzupełniony własnoręcznie przez
      użytkownika bądź przez dystrybutora Tecweld.

    • c) W przypadku zgłoszenia i dostarczenia wyrobu do punktu zakupu
      detalicznego obowiązkiem sprzedawcy jest wypełnienie formularza.
      Błędne wypełnienie formularza bądź jego brak obciążają
      dystrybutora i przedłużają procedurę reklamacyjną.

    • d) Należy dokładnie i kompletnie wypełnić formularz w celu
      określenia przyczyny zgłoszenia, formy naprawy i oczekiwań oraz
      danych zgłaszającego i wysłać za pomocą przycisku na dole.
      Pozwoli to uniknąć problemów związanych z realizacją
      procedury.

    • e) W przypadku zgłoszenia naprawy gwarancyjnej pracownik Tecweld
      po otrzymaniu informacji od zgłaszającego oraz zastosowaniu się
      do jego zaleceń wezwie kuriera na koszt Tecweld po reklamowane
      urządzenie.

    • f) W przypadku zlecenia naprawy nieobjętej gwarancją obowiązuje
      w/w tryb postępowania, jednakże transport w obydwie strony
      obciąża konto zgłaszającego. Brak wypełnionego formularza
      wstrzymuje otwarcie zlecenia.